ساماندهی نیازهای رفاهی پرسنل شرکت ایران کاوه سایپا با اجرایی کردن آیین نامه های اداری

آیین نامه های اداری و مدیریت منابع انسانی شرکت ایران کاوه، به منظور ساماندهی امور رفاهی پرسنل در قالب کمیته هایی که به دستور مدیریت مجموعه شکل گرفته، اجرایی می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کاوه سایپا، بنا به تاکید و دستور دکتر موسوی مقدم مدیرعامل محترم شرکت، همزمان با بررسی مهم ترین نیازهای پرسنل، آیین نامه هایی که به هر دلیلی تاکنون اجرایی نشده، با تشکیل چند کمیته و با هدف بهبود وضع رفاهی و معیشتی کارکنان شرکت ایران کاوه سایپا عملیاتی می شوند.
جمشید حسین زاده، مدیر منابع انسانی و رفاه شرکت، با اشاره به اینکه پاسخگویی بموقع به نیازهای پرسنل در تمامی سطوح یکی از مهمترین وظایف این مدیریت می باشد، تاکید کرد: کمیته های طراحی شده با مدل مشارکتی و با عضویت نمایندگان پرسنل تشکیل شده و بنا است با تشکیل جلسات مستمر و براساس ضرورت، آیین نامه های رفاهی، حمایتی، وام و ... مجموعه را بروز و عملیاتی کنند. وی با بیان اینکه در این کمیته ها درباره امور مرتبط با خانواده کارکنان و افراد تحت تکفل شان، همکاران در شرف بازنشستگی، بیماری های خاص، مرخصی مازاد، ارائه وام های ضروری و ...تصمیمات جدیدی اتخاذ می شود گفت: شرکت با اجرایی کردن آیین نامه هایی که تاکنون مورد توجه نبوده، تلاش می کند تا در صورتی که نیاز پرسنل فراتر از خدمات ارائه شده باشد، این موارد را در کمیته های مرتبط بررسی کرده و درباره آنها در اسرع وقت تصمیم گیری کند.
مدیر منابع انسانی و رفاه درپایان اضافه کرد: نگاه حمایتی مدیریت ارشد شرکت جناب آقای دکتر موسوی مقدم در این کمیته ها تجلی پیدا کرده و آیین نامه رفاهی مجموعه در حال نهایی شدن است و آیین نامه های دیگر نیز به مرور مراحل شکل گیری را طی خواهند کرد.